The Apple Farm

31 mei 2019 - Cahir, Ierland

Vrijdag, 31 mei .  We zitten in de buurt van Cahir en de bedoeling was om hier 4 dagen te blijven . Helaas wisten we niet dat het een verlengd weekend was en de camping is volgeboekt. Vandaag kunnen we gelukkig nog wel genieten van de boomgaard.

Alvast de Rock of Cashel gaan bezoeken. Zo schrappen we dit alvast van onze to-do-list.  De rest zal afhangen waar we morgen terecht kunnen.

A07AEF63-4B22-47F2-B7E0-4D74391A489D

1. Juditta Gegusch:
    31 mei 2019
    Schön, da waren wir auch. Lismore war auch sehr schön. Schöner Spaziergang vom Ort aus am Fluss entlang. Wir fahren morgen über Castelbar weiter in Richtung Süden. Hatten jetzt auch Regenwetter. Achill Island war großartig. Liebe Grüße und eine gute weitere Reise.
  2. Juditta Gegusch:
    Ich meinte natürlich Achill Islands ist großartig.
  3. Jakiemow Antonina:
    1 juni 2019
    Zo'n onverwachte verandering kan mooie dingen tevoorschijn laten komen. Rijden en onverwacht prachtige ruïnes of kastelen zien opdagen. Geniet van het ongewisse!!
  4. Christiane Dormaels:
    Hey Nina, een onverwachte verandering zorgt voor verrassingen. Maar niet hetgeen we in gedachten hadden.