Cahir

2 juni 2019 - Clogheen, Ierland

Zondag 2 juni.

Stralende zon maar met een stevige en frisse wind.  Twee Ierse dames op bezoek die ons kippetje kwamen bewonderen.  Daarna de buurvrouw die een kijkje kwam nemen.  Ze spreken verstaanbaar Engels als ze tegen mij praten maar als ze het onderling uitleggen , zal ik niks verder vertellen.

Na de middag naar Cahir gereden om de abdij, het kasteel en de Swiss Cottage te bezoeken.

949DAF30-D53A-4839-A473-822595D8333A

Om vanavond aan het uitrookgedrag van de kampeerders te ontsnappen zijn we in Cahir blijven hangen en lekker gaan eten.

Toen we op de camping arriveerden was de rook om de hoofden al verdwenen.

Een groot deel van de tenten was al verdwenen en er was dus plaats voor een partijtje rugby. Dat moest dan per sé naast de 4 auto’s die er stonden aan onze kant.

We vertoeven om te internetten weer in de binnenspeeltuin.  De  decibels van de 12 kinderen is doenbaar.

Onze Ierlandreis loopt op zijn laatste poten en er staan geen toeristische uitstappen meer op de planning.  Effe chillen na 4 weken rondhossen.  We bekeken vanavond alle foto’s en zagen dat het goed was.  Dinsdag 4 juni verlaten we Ierland om 21:30 om naar Cherbourg te varen. Woensdag 5 juni meren we aan om 16:30 en blijven daar overnachten. Donderdag zetten we koers naar België.

1. Juditta Gegusch:
    2 juni 2019
    Guten Abend, ihr hattet einen guten Tag. Das freut mich. Ich es Wir waren heute in der Burg in Athlone. Eine sehr gute Ausstellung..Danach das Kloster Clonmacnoise. Jetzt sind wir an einem See beim Kloster Glendalough, das wir morgen besuchen wollen. Unsere Fähre geht am 09.06..ab Cork.Ich wünsche euch noch schöne letzte Tage auf dieser schönen Insel. Liebe Grüße und eine gute Nacht. Juditta
  2. Janssens Antoine:
    3 juni 2019
    Alvast een veilige terugreis gewenst, geniet nog van de laatste dagen van jullie reis.
    Groetjes.
  3. Maria cerstiaens:
    3 juni 2019
    geniet nog van de laatste dagen Ierland !!