Cong

17 mei 2019 - The Derries, Ierland

Vrijdag 17mei  al !  Na een tocht van 4 uur meldden we ons aan op  de camping van Cong, gelegen achter een kasteel met een immens grote tuin.  We waren niet van plan om dat vandaag al te bezoeken maar de zon en de man in uniform aan de poort lokten ons naar  binnen.

DSC_2817De oprijlaan was 1 km lang en liep door een prachtig aangelegd terrein.DSC_2818Af en toe reden er dure auto's voorbij.DSC_2829DSC_2830Het kasteel bleek een exclusief hotel te zijn.  DSC_2832DSC_2843Gelukkig vielen de gasten ons niet lastig omdat zij  binnen deze bordjes moesten blijven.   De enkelen die ontsnapt waren en toch in de tuin gingen wandelen, waren zeer vriendelijk.DSC_2842DSC_2834

1. Jakiemow Antonina:
    18 mei 2019
    Chris, mooi dat het dat het daar toch is, niet? Is dat Ashford Castle?
  2. Christiane Dormaels:
    18 mei 2019
    Bingo !
  3. Rita VAN DER HAEGHEN:
    19 mei 2019
    hey daar ,, man man dat is toch FANTASTISCH HE ,,,, beseffen die Ieren hoe mooi hun land wel is ? zeg is dat de LORD OF THE CASTLE met zijne zondagse auto ???? moet ik er niet mee naar de keuring ? haha ,ferm ,het gaat hem goed af zo te zien op zijn landgoed ,,,,
    ik geniet mee hoor ,,, ik denk dan aan het volgende Connemara ,,, aan dat liedje met de wuifende zakdoeken !!!!! heeeeel vroeger was er ooit eens een feuileton op BRT ,dat zich afspeelde daar ,,,, k weet de titel niet meer ik dacht iets met KIL,,, ,,,toen spraken de dinosaurussen nog !!!
    genieten maar !!!!!!!
    dikke knuff en gr
    Rxx
  4. Rita VAN DER HAEGHEN:
    19 mei 2019
    awel ik zag nog iets verder en inderdaad ……………. DE GEHEIMEN VAN KILLERY HARBOR ,,, ja mijn euro viel wat laat !!!!!!!!!!!!!! de leeftijd he haha