Dingle

25 mei 2019 - Cloghers, Ierland

Donderdag 23 mei .  Jochei, eindelijk vakantie.

Op een kleine stadwandeling door een rozentuin na, amper iets gepresteerd.

DSC_3096DSC_3098DSC_3101

DSC_3103We zijn zelfs niet ingegaan op de uitnodiging van onze Duitse buren om 's avonds naar een lezing te gaan. 's Namiddags bezoek gehad van een ACSI-controleur .  Mooi tijdschrift gekregen en leuke babbel gedaan.

Vrijdag 24 mei: ook al lagen we al om 22:00 in ons bed, we werden pas wakker om 10:15.  Een dikke streep door onze plannen om het schiereiland Dingle te bezoeken.  Dan maar de reisweg een beetje ingekort wat ons dan weer op plaatsen bracht die we anders nooit zouden gezien hebben.  Weer adembenemende vergezichten die moeilijk op foto weer te geven zijn.

DSC_3113DSC_3126DSC_3153DSC_3180en de weg was net breed genoeg voor 1 voertuig !  Vreselijk omdat er in de 2 richtingen verkeer mogelijk was.DSC_3184DSC_3141

DSC_3147In Dingle aten we een ijsje bij Murphy's,  het lekkerste ijs van Ierland .

We blijven hier nog 3 dagen langer.  Het zal een druk weekend worden op de camping.  Er zijn heel wat gezinnen met jonge kinderen toegekomen.  Ook dat overleven we wel.

1. Juditta Gegusch:
    25 mei 2019
    Danke, wir sind jetzt bei Cort, dem Sommmerdomizil von W. B. YEATS und haben gut geschlafen.
  2. Janssens Antoine:
    25 mei 2019