Dublin en Enniskerry

10 mei 2019 - Dublin, Ierland

Gisteren met de bus naar Dublin. € 3,30 per rit en gepast te betalen met munten, die je in een automaat moest deponeren.  In Trinity College het ‘Book of Kells’ gaan bewonderen en de immens grote bibliotheek. Een Irish stew gegeten in ‘The Duke’ en nadien een Guiness leren tappen . We zitten nu te twijfelen of we toch maar niet in Ierland zullen blijven om een pub te openen.

De bedoeling was om vandaag ons bezoek aan Dublin verder te zetten. Helaas besliste een paar gebreken aan lijf en leden daar anders over. Met een paar pijnstillers achter de kiezen en de wandelstokken in de hand reden we dan maar naar Enniskerry om wat rond te dolen in   Powerscourt met zijn prachtig aangelegde tuinen.  Rond 16:00 hield de zon het voor bekeken en was het tijd om het gras en de bloemen te beregenen. Tijd dus voor een theetje met een scone !

0A78B451-36A3-4FDD-BBEA-A1F0265FB6BA

76CAB7AE-B729-45CD-AB24-75C3D7E6DD7C

Op de terugweg een uur file gereden zodat we uitgerust op de camping toekwamen.

1. Joeri Puttevils:
    11 mei 2019
    Mocht je daar een pub openen, dan komen wij zeker langs! Mooie foto's dus het moet daar wel de moeite zijn.
    Hopelijk zijn lijf en leden snel weer in orde.
  2. Rita VAN DER HAEGHEN:
    12 mei 2019
    hoi daar ,,,
    zeg als je een tapster nodig hebt ,,hier is er een he met ervaring !!!!!!!!!!!!!!! tof zeg ,zo'n mooie foto's , ,,,, t is toch een mooi land he ,,, ben blij dat ik meereis ,,,
    verzorg je lijfje en leden en tot verder nieuws
    nog veel genieten !!!!!
    dikke knufff
    Rx
  3. Janssens Antoine:
    13 mei 2019
    Mooie foto's Chris en er zit ook wel een schrijfster in je verborgen, leuk om lezen wat je allemaal beleefd. Nina wil ook wel in de pub komen wonen maar dat feestje zal niet doorgaan want ik zal daar persoonlijk een boomstammeke voorsteken. Vraagje van Nina, of je de stew met colcannon hebt gegeten of zoiets in die aard (stomp met witte kool). Veel plezier ginder nog en drink af en toe ook eens een vertaalde Vodka hé want al die Wiskey... Groetjes
  4. Christiane Dormaels:
    13 mei 2019
    De stew was met rode kool ! Misschien doen we een pub met b&b zodat Nina af en toe kan komen logeren. Klanten en een extra tapster hebben we ook al.